ژل رووفیل کره: برجسته کردن لب، گونه و چانه با ژل رووفیل

رووفیل مارک یک فیلر پوستی است که از سه ماده پرکننده متشکل از پپتیدهای بیومیمتیک ساخته شده است. این فیلر برای تغییر شکل و کانتور بافت صورت طراحی شده است. این مواد پرکننده راه حلی ایده‌آل برای افرادی هستند که دچار پیری پوست شده‌اند و به آن‌ها برای دستیابی به چهره جوان‌تر کمک می‌کنند.

فیلرهای پوستی مانند ژل رووفیل کره حداقل تهاجمی، غیر جراحی، و نوعی درمان زیبایی هستند که برای صاف کردن خطوط و چین و چروک صورت، تعریف و برجسته کردن لب‌ها، اصلاح عدم تقارن صورت، بهبود نسبت‌های صورت و ترمیم حجم از دست رفته صورت در اثر افزایش سن استفاده می‌شوند. پرکننده‌ها روشی ایده‌آل برای دستیابی به چهره‌ای پرتر و جوان‌تر هستند.

ژل رووفیل کره چیست؟


ژل رووفیل دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از تکنولوژی پیشروی پپتید بیومیمتیک و اسید هیالورونیک متقاطع ارائه شده است. ترکیب همه این ترکیبات کیفیت پیشرفته‌ای را برای ویسکوزیته و قابلیت ارتجاعی ژل به ارمغان می‌آورد. نتایج حاصل از رووفیل فوری است و به دلیل مهار شدید هیالورونیداز درون‌زا که باعث افزایش ماندگاری ژل در بافت پوست می‌شود، یک دوره طولانی مدت 10 تا 12 ماهه را ایجاد می‌کند. درمان‌های زیبایی با ژل رووفیل یک اثر فوق العاده سفت کننده و ضد چروک با نتایج طبیعی ایجاد می‌کنند.

انواع ژل رووفیل کره


مارک رووفیل شامل سه نوع ماده پرکننده است. رووفیل فاین برای درمان خطوط ریز، رووفیل پلاس برای اضافه کردن حجم و رووفیل اولترا برای پر کردن عمیق و حجم زیاد.

رووفیل فاین

ژل رووفیل فاین کره

ژل رووفیل فاین یک پرکننده پوستی ملایم و غیر تهاجمی است که برای بهبود خطوط ریز، اصلاح اسکارهای فرورفته و جوانسازی پوست دست طراحی شده است. این ماده پرکننده برای تزریق در درم سطحی جهت استفاده در ناحیه گودی زیر چشم، پایین و بالای گونه‌ها در نظر گرفته شده است. ماندگاری نتایج رووفیل فاین طولانی مدت است و بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک به طور متوسط تا 10 ماه ماندگار است.

رووفیل پلاس  

 

رووفیل پلاس یک پرکننده ملایم پوستی است که برای افزودن حجم، کانتور و پر کردن چین و چروک‌های متوسط تا عمیق صورت طراحی شده است. رووفیل پلاس برای تزریق به لایه میانی تا عمیق پوست در مناطق هدف مانند پیشانی، پل بینی، خطوط ماریونت، لب‌ها، گونه‌ها و فک تزریق شود. مدت زمان ماندگاری نتایج رووفیل پلاس طولانی است و به طور متوسط تا 12 ماه طول می‌کشد.

رووفیل اولترا  

ژل رووفیل اولترا کره

رووفیل اولترا یک پرکننده پوستی است که برای اصلاح خطوط و چین و چروک‌های عمیق در بافت ضخیم پوست طراحی شده است. این ماده پرکننده برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت و ایجاد کانتور ایده‌آل است. رووفیل اولترا باید در لایه عمیق پوست در مناطق هدف مانند پیشانی، پل بینی، چین‌های بینی، خطوط ماریونت، گونه‌ها، لب‌ها، فک و چانه تزریق شود.

چه چیزی باعث می‌شود که کاندیدای خوبی برای استفاده از ژل رووفیل باشید؟ 


مواد پرکننده اسید هیالورونیک سال‌هاست که مورد مطالعه قرار گرفته و در بهبود ظاهر پوست پیر ایمن و موثر است. بیماران بزرگسالی که می‌خواهند از چروک‌های کم عمق و عمیق، خطوط گوشه چشم، افتادگی گوشه‌های دهان، گونه‌های فرورفته و تیرگی زیر چشم خلاص شوند از ژل‌های تزریقی رووفیل استفاده می‌کنند.

برای بیمارانی که قبلا تزریق هیالورونیک از مارک دیگری داشته‌اند و نتایج ناگهانی یا ناخوشایندی حاصل شده است، بسته به مناطقی که می‌خواهند بهبود یابد، می‌توان از رووفیل فاین، پلاس، اولترا یا آکواشاین استفاده کرد. رووفیل برای بیمارانی ایده‌آل است که می‌خواهند مزایای بیشتری فراتر از پر کردن پوست دریافت کنند.

تزریق اسید هیالورونیک قابل تجزیه در پوست برای مردان و زنان در سنین مختلف بی‌خطر است، اما ایمنی و اثربخشی رووفیل فقط در بیماران بین 20-56 سال آزمایش شده است. بیماران مبتلا به نقص ایمنی و کسانی که به پروتئین‌های باکتریایی حساسیت دارند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

نحوه تاثیر ژل رووفیل چگونه است؟


رووفیل با سایر پرکننده‌های تزریقی پوست متفاوت است. زیرا نه تنها حاوی هیالورونان با کیفیت بالاست، بلکه پپتیدهای بیومیمتیک و سایر مواد خلاقانه‌ای که در این محصول استفاده شده است آن را به محصولی با نتایج طبیعی و جذاب در بهبود پوست و سایر اجزای صورت تبدیل کرده است.

پپتیدهای بیومیمتیک درواقع الیگوپپتیدهایی هستند که از 10-15 اسید آمینه تشکیل شده‌اند و همان مزایای فاکتورهای رشد نوترکیب را دارند. این مواد اثر پرکننده‌های پوستی، مواد ضد پیری و ضد رنگدانه و همچنین انواع محصولات زیبایی و دارویی را افزایش می‌دهد. فناوری پیشرفته پپتید، کلاژن و اسید هیالورونیک پوست را تنظیم می‌کند تا اثر سفت شدن پوست، آبرسانی و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد. ویسکوزیته بالا و پایداری ژل این محصول باعث افزایش اثربخشی و ماندگاری آن می‌شود.

دستورالعمل‌های مهم قبل از درمان با پرکننده‌های پوستی


  • در قرار ملاقات خود آرایش نکنید.
  • برای کاهش احتمال کبودی، از داروهای رقیق کننده خون مانند موارد ذکر شده در زیر به مدت 2 هفته قبل از درمان خودداری کنید. نکته مهم: در صورت تجویز پزشک، هیچ داروی رقیق کننده خون یا سایر داروها (حتی آسپرین) را قطع نکنید.
  • روغن ماهی
  • آسپرین
  • مسکن‌ها مانند Advil ، Motrin ، Ibuprofen و Aleve
  • Coumadin (ابتدا تأیید پزشک را دریافت کنید)
  • ویتامین E
  • زنجبیل
  • جینکو بیلوبا
  • سایر مکمل‌های گیاهی شناخته شده برای افزایش خطر کبودی
  • اگر تا کنون دچار زخم سرد شده‌اید، لطفاً با مطب تماس بگیرید. دکتر Valtrex را برای شما تجویز می‌کند تا از عود این زخم‌ها در طول درمان شما جلوگیری کند.
  • قبل از قرار ملاقات خود آب بنوشید و چیزی بخورید.
  • 3 هفته قبل و 3 هفته بعد از درمان خود، هیچ عمل دندان پزشکی را انجام ندهید.

روش تزریق


روش تزریق ژل رووفیل

فیلر را می‌توان در یک ویزیت کوتاه در مطب انجام داد. پزشک می‌تواند ژل را با استفاده از سوزن 32G into به ناحیه اپیدرم یا درم سطحی تا میانی پوست تزریق کند. استفاده از رووفیل در صورت، گردن و دکلته بی‌خطر است. هر بسته حاوی یک سرنگ پر شده 2 میلی‌لیتری است. برای به حداکثر رساندن اثربخشی رووفیل، باید در 3 جلسه با فاصله 4 هفته تزریق انجام شود.

ماندگاری رووفیل چقدر است؟ 


رووفیل دارای مدت زمان اثر طولانی‌تر و نتایج طبیعی‌تر است. مزیتی که با ترکیب فناوری جدید پپتید بیومیمتیک و اسید هیالورونیک متقابل فراهم شده است. در مقایسه با سایر مواد پرکننده پوست که ماندگاری آن‌ها 4 تا 9 ماه است، طول مدت ماندگاری ژل رووفیل بیشتر است و به 10 تا 12 ماه می‌رسد.

اطلاعات ایمنی 


طبق ارزیابی انجام شده از 172 بیمار پس از تزریق رووفیل، حداقل عوارض جانبی گزارش شده است. علائم قرمزی، تورم و حساسیت ممکن است پس از تزریق ایجاد شود که اغلب در طی چند روز از بین می‌روند.

عوارض جانبی به حساسیت هر بیمار و روش تزریق پزشک بستگی دارد. قبل از تزریق بیماران را از عوارض جانبی رووفیل آگاه کنید.

موارد منع مصرف و محدودیت‌ها 


قبل از استفاده از رووفیل، اطمینان حاصل کنید که هیچ منع مصرفی در فرد وجود ندارد. زیرا محدودیت‌ها نه تنها می‌توانند درمان را پیچیده کنند، بلکه باعث عوارض جانبی نامطلوب نیز می‌شوند. موارد منع مصرف در تزریق رووفیل به شرح زیر است:

  • بارداری؛
  • شیر دادن؛
  • اختلالات شدید علائم بدنی ؛
  • علائم حاد بیماری‌های مزمن ؛
  • التهاب موضعی
  • بیماری‌های پوستی در ناحیه تزریق ؛
  • مشکلات عملکرد سیستم ایمنی بدن
  • تمایل به واکنش‌های آلرژیک ؛
  • عدم تحمل فردی به اجزای دارو ؛
  • احتمال تشکیل اسکار ؛
  • تزریق قبلی ژل دیگری در ناحیه تزریق ؛
  • بیماری‌های عفونی؛
  • پولیش صورت کمتر از یک ماه قبل از عمل انجام شده است.

در موارد دیگر، قبل از انجام این روش توصیه می‌شود با یک پزشک مطمئن مشورت کنید. او به شما می‌گوید در چه مواردی می‌توان این درمان را انجام داد و در چه شرایطی افراد باید از آن خودداری کنند.

 آیا تزریق فیلر درد دارد؟ 


قبل از عمل بی‌حسی موضعی انجام می‌شود تا ناراحتی به حداقل برسد. بیشتر فیلرهایی که ما استفاده می‌کنیم با لیدوکائین مخلوط می‌شوند تا در طول تزریق راحتی بیشتری داشته باشید.

چه زمانی نتایج درمان را خواهم دید؟ 


نتایج تزریق ژل رووفیل کره

بلافاصله پس از درمان، مقداری تورم در ناحیه تحت درمان ایجاد می‌شود که به صورت شما حجم بیشتری می‌بخشد. این تورم ظرف چند روز کاهش می‌یابد و شما باید بتوانید نتایج کامل خود را ببینید.

چند جلسه درمانی برای نتیجه مطلوب توصیه می‌شود؟ 


تعداد جلسات درمانی به نیازهای خاص شما بستگی دارد. صورت شما به پزشک می‌گوید که مقدار پرکننده مورد نیاز او است. هرچه شدت کاهش حجم بیشتر باشد، مقدار پرکننده بیشتری نیز مورد نیاز است. درمان‌ها اغلب در چندین جلسه انجام می‌شوند. به محض دستیابی به نتیجه مطلوب، بیماران معمولاً هر 9-12 ماه برای حفظ نتایج به پزشک مراجعه می‌کنند.

مراقبت‌های بعدی 


بعد از عمل ممکن است برای چند ساعت تورم و قرمزی داشته باشید، اما به محض اینکه با شکل ظاهری خود راحت باشید می‌توانید به محل کار خود برگردید. شدت و مدت زمان عوارض جانبی شما به شدت درمان و ویژگی‌های بهبودی فردی شما بستگی دارد، اما معمولاً می‌تواند تا یک هفته پس از درمان ادامه یابد.

در اینجا 4 عوارض شایع وجود دارد.

تورم 

معمولاً بدترین تورم اولین صبح روز پس از درمان مشاهده می‌شود. تورم معمولاً بعد از چند روز برطرف می‌شود اما ممکن است بهبودی کامل آن یک هفته طول بکشد. با انجام موارد زیر می‌توانید تورم را به حداقل برسانید.

  • هر ساعت به مدت 10 دقیقه کمپرس سرد را روی ناحیه درمان قرار دهید.
  • تا جایی که می‌توانید از بالش‌های زیادی استفاده کنید تا هنگام خواب در شب اول بعد از درمان سر خود را بلند نگه دارید.
  • از مکمل‌های آرنیکا مونتانا و یا بروملین استفاده کنید.

قرمزی 

محل درمان بلافاصله پس از درمان قرمز می‌شود. شما می‌توانید 1 ساعت پس از درمان آرایش کنید تا ظاهر این قرمزی به حداقل برسد.

کبودی 

 کبودی پس از هر درمان تزریقی، از جمله پرکننده‌های پوستی، امکان‌پذیر است. کبودی پس از تزریق رووفیل نیز مانند همه کبودی‌ها برطرف می‌شود. ممکن است 7-10 روز طول بکشد تا کبودی به طور کامل از بین برود.

حساسیت / درد 

شما می‌توانید تیلنول یا ادویل را بعد از اتمام درمان برای کمک به تسکین درد خود مصرف کنید.

هزینه رووفیل 


رووفیل یک پرکننده پوستی ایمن و مقرون به صرفه است که باعث اصلاح چین و چروک و کاهش رنگدانه‌های پوستی می‌شود. هزینه این ماده با توجه به مقدار مورد نیاز و تعداد مناطق تحت درمان تعیین می‌شود.

مقالات مرتبط

سوختگی: انواع، علائم و درمان آن

سوختگی نوعی زخم دردناک ناشی از آسیب حرارتی، الکتریکی، شیمیایی یا الکترومغناطیسی است. استعمال دخانیات و آتش علت اصلی آسیب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست