تزریق ژل به لب برای بزرگ کردن لب‌های کوچک و باریک

درمان تزریق ژل به لب شامل تزریق محلول دارویی ساخته شده به زیر پوست با یک سوزن ریز برای تقویت ویژگی و ظاهر لب برای ایجاد حجم و شکل است. پرکننده های پوستی برای درمان طیف وسیعی از ویژگی های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند، اگرچه بیشترین محبوبیت برای افزایش شکل و اندازه لب ها است. از پرکننده های پوستی نیز می توان برای تقویت لب های نافرم و یا ناهموار استفاده کرد.

کاربردهای ژل 


هر کسی که 20 سال و بالاتر باشد کاندید خوبی برای پرکننده های پوستی می تواند باشد! پرکننده پوستی برای هرکسی که مایل است حجم لب های خود را بازیابی کند، یا عدم تقارن آن را تصحیح کرده و تعادل را در چهره خود برگرداند، بسیار عالی است. پرکننده های پوستی همچنین می توانند به ظاهر و بافت پوست و کاهش عمق چین و چروک پوست کمک کنند.

پرکننده‌های پوستی برای افرادی که به دنبال دستیابی به هیدراته کردن و دادن حجم بیشتر به دست و لب هستند نیز فوق العاده اند. پرکننده‌های پوستی آرایشی و بهداشتی برای پاک کردن نه تنها خطوط ریز، بلکه چین و چروک‌های عمیق تر صورت و پیشانی جواب می دهند. علاوه بر این، آنها فقط در عرض چند دقیقه لب‌های درشت تر و نرم و جوان تری را برایتان ایجاد می کنند. لیست کامل تری از کاربردهای پرکننده‌های پوستی در زیر آورده شده است:

  • ناهمواری در پوست بعد از عمل جراحی یا پیوند پوست
  • خطوط عمیق لبخند که از طرف بینی تا گوشه های دهان ادامه دارد.
  • خطوط پا کلاغی در گوشه های چشم
  • خطوط اخم بین ابرو
  • خطوط افراد سیگاری که خطوط عمودی بر روی لب بالا هستند.
  • خطوط ماریونت در گوشه دهان
  • خطوط مرز لب
  • سایر خطوط صورت

در برخی از افراد که مایل به درمان خطوط عمیق صورت هستند، ممکن است ریلکس سازی چین و چروک لازم باشد.

اسید هیالورونیک چیست؟ چگونه کار می کند؟ 


پرکننده های لب به صورت ویال (آمپول) به لب تزریق می شوند. ویال، مایع تزریقی است که در طول درمان تزریق می شود. به طور معمول، بسته به نوع تاثیر مورد نیاز برای پرکردن لب، به یک یا دو ویال نیاز است. پزشکان از چندین مارک به عنوان پرکننده لب برای ایجاد حجم در لب ها استفاده می کنند. بیشتر آنها حاوی اسید هیالورونیک اند، ماده ای که به طور طبیعی در بدن مشاهده می شود و بنابراین استفاده از آن کاملاً بی خطر است.

تقویت لب یک روش مرسوم و مورد نیاز بوده که شامل تزریق پرکننده های پوستی، اغلب اسید هیالورونیک به داخل لب ها است. اسید هیالورونیک یک اسید نگهدارنده رطوبت است که به طور طبیعی در پوست یافت می شود. نوزادان مقدار زیادی از آن را دارند و به همین دلیل پوست آنها بسیار نرم است. مولکول های اسید هیالورونیک در واقع برای نفوذ در پوست برای تشکیل کرم موضعی بسیار بزرگ هستند، به همین دلیل از آن به عنوان یک تزریق برای پر کردن چین و چروک یا یک خط استفاده می شود. هنگامی که تزریق اسید هیالورونیک دارید، تزریق باعث کشیده شدن پوست شده و فیبروبلاست شما باعث ایجاد کلاژن بیشتری می شود. این منجر به کمتر شدن بیشتر چین و چروک ها می شود. بسته به حجم و ناحیه مورد نظرحدود 6 تا 9 ماه تاثیراش دوام خواهد داشت.

در صورت داشتن پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک، پوست شما صاف و حجم بیشتری خواهد داشت و در نتیجه چین و چروک و چین خوردگی کمتری را بر روی پوست خود مشاهده خواهید کرد. این محصول بیشتر برای افزایش حجم لب ها استفاده می گردد. همچنین می تواند در کاهش خطوط و چین های صورت مورد استفاده قرار گیرد. این مناطق با نتایج بسیار عالی و طبیعی قابل مشاهده همراه است.

مزایای تزریق ژل لب 


پرکننده های لب یک روش درمانی رایج است که بسیاری از نواقص لب را رفع می کند:

  • پر بودن لب های نازک را افزایش می دهد.
  • ظاهر لب را تقویت می کند.
  • لبخند مشخص تری ایجاد می کند.
  • ظاهر جوان تری به ناحیه دهان ببخشید.

کدام قسمت از لب را می توان تقویت کرد 


کدام قسمت از لب را می توان تقویت کرد

تقویت لب در بسیاری از مناطق مختلف لب قابل انجام است:

  • مرز ورمیلیون یا خط لب – برای ایجاد ظاهر، عرض و بهبود خطوط رژ لب
  • تقویت لب برای قسمت گوشتی لب بالا و پایین باعث افزایش حجم و پربودن می شود.
  • خطوط دهان – برای ظاهری جوان تر و شاد، از اطراف دهان پایین کشیده می شود.
  • خطوط ماریونت (خطوط غم انگیز از گوشه ای از لب به سمت پایین) – همچنین به عنوان خطوط عروسکی شناخته می شوند.

در مشاوره من چه اتفاقی می افتد؟


این مهم است که به نتایج مورد نظر خود برسید، و این با یک مشاوره عالی شروع می شود. پزشکان بسیار مجرب وقت می گذارند تا در مورد جنبه های پوستی که ممکن است از آن ناراضی باشید، نتایج، هزینه ها و زمان بندی مورد نظر تان صحبت کنید هدف پزشکان این است که جلسه مشاوره خود را با احساس اطمینان و کاملاً آگاهانه ترک کنید.

روش 


روش تزریق ژل به لب

در حین پروسه، ناحیه‌ای که تحت درمان قرار خواهد گرفت، معمولاً با پنبه الکلی تمیز خواهد شد و نیازی به بیهوشی نیست. برای پر کردن بافت نرم پوستی و یا تزریق در زیر پوست با استفاده از یک سوزن ریز انجام می شود که باعث افزایش حجم شده و باعث کاهش چین و چروک های سطح پوست می گردد. درمان تقریباً 25 تا 30 دقیقه طول می کشد و معمولاً متقاضی مستقیماً پس از تزریق به فعالیت های عادی خود برمی گردد.

آیا پرکننده های لب دوام دارند؟ 


آیا پرکننده های لب دوام دارند

پرکننده های لب به طور معمول بین 9 تا 12 ماه دوام خواهند داشت، اما بسته به عوامل مختلفی از جمله حجم ژل تزریق شده، متفاوت است. عوامل مانند سبک زندگی تان از قبیل سیگار کشیدن یا قرار گرفتن در معرض آفتاب نیز می توانند تاثیری در طولانی شدن نتایج و یا همچنین سرعت بخشیدن به ازبین رفتن تاثیر ژل داشته باشند.

سوالات متداول


آیا من بعد از استفاده از پرکننده های لب، به طرز چشمگیری متفاوت می شوم؟

خیر. در طول مشاوره رایگان، پزشک یا پرستار در مورد بهترین برنامه درمانی برای اثرات دقیق و ظریف صحبت می کنند. پزشکان مانند هنرمندان کار می کنند، یعنی از خطوط طبیعی چهره شما برای راهنمایی استفاده می کنند. با این وجود حالت طبیعی صورت شما بی تأثیر باقی خواهد ماند.

آیا تزریق پرکننده های لب درد دارد؟

پرکننده های لب نیازی به برش یا بخیه ندارند، اگرچه این عمل ممکن است باعث ایجاد درد یا ناراحتی سبک شود. بسته به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد، پروسه معمولاً بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و متقاضی هنگام ورود سوزن به ناحیه، تنها سوزش بسیار خفیفی حس خواهد کرد که با استفاده از ژل پرکننده، احساس سوزش کمی بیشتر می گردد. برای افرادی که ترس از سوزش یا درد دارند، پزشک می تواند از بی حسی موضعی برای بی حس کردن کامل ناحیه استفاده کند.

آیا اثر پرکننده های لب قابل حذف با برگشت پذیر هستند؟

در طول مشاوره شما زمان زیادی برای بحث در مورد انتظارات شما صرف خواهد شد و فقط پزشکان آموزش دیده ،پروسه تزریق ژل پرکننده های لب را اداره می کنند. بنابراین نباید استرس یا نگرانی خاص از پروسه درمان داشته باشید. با این حال اگر از نتایج راضی نیستید، پزشک یا پرستار شما می توانند اثر تزریق ژل پرکننده لب تان را تقریبا بدون آسیب رساندن و ماندگاری آن ازبین ببرد.

آیا نتایج پرکننده های لب می توانند طبیعی به نظر برسند؟ 

بله، نتایج پرکننده های لب می توانند طبیعی به نظر برسند. در طول مشاوره پزشک یا پرستار شما در مورد بهترین برنامه برای رسیدن به نتایج دقیق صحبت خواهد کرد.

هزینه پرکننده های لب معمولاً چقدر است؟ 

پرکننده های لب معمولاً از طریق ویال – تزریق (بسته به منطقه ای که قرار است تحت درمان قرار گیرند) قیمت دارند. هزینه های دقیق پس از مشاوره رایگان با پزشک یا پرستار تأیید می شود.

من می خواهم لب هایم بطور ظریفی پر به نظر برسند. چگونه می‌توان از ظاهر “لب اردکی” اجتناب کرد؟ 

“لب های اردکی” معمولاً وقتی اتفاق می افتد که از نوع ژل اشتباه یا پرکننده بیش از حد استفاده شده باشد. به همین دلیل مهم است که پزشک شما تجربیات گسترده ای در استفاده از پرکننده ها و همچنین دانش دقیق درباره آناتومی صورت را داشته باشد. شما باید توسط پزشک کاملاً واجد شرایط درمان شوید. پزشکان باید از باکیفیت ترین محصولات پزشکی استفاده کنند و کلیه معالجات را در یک محیط بالینی انجام دهند و پروتکل های خاص مورد نظر را دنبال کنند.

بعد از درمان پر کننده لب چه اتفاقی می افتد؟ 

پرکننده های لب فقط توسط پزشک یا پرستار تجویز می شوند، که یک بررسی پس از درمان را انجام می دهند تا ازببینند شما از نتایج راضی هستید یا خیر. آنها همچنین پس از معالجه با شما در ارتباط بوده و به هر سؤالی که ممکن است بپرسید، پاسخ می دهند.

پس از درمان ممکن است تورم یا کبودی در ناحیه وجود داشته باشد، که تورم معمولاً در طی 48 ساعت محو و کبودی در طی دو هفته محو می شود.

«ویال» چیست و به چه تعداد برای درمان نیاز است؟ 

پرکننده های لب به صورت ویال به لب تزریق می شوند. ویال اندازه گیری مایع تزریقی ضد چروک است که در طول درمان انجام می شود، و به طور معمول یک درمان لب نیاز به 1 تا 2 ویال دارد.

چه مدت زمان می برد تا بتوانم دوباره خط لب یا رژ لب بزنم؟ 

حداقل 12 ساعت پس از درمان، هیچ محصول آرایشی یا بهداشتی نباید روی لب یا ناحیه اطراف آن زده شود.

آیا این درست است که هنگامی که لب را پر با ژل پر می کنند، لب ها سفت تر می شود؟ 

بعد از معالجه، لب‌های شما تا دو روز اول احساس درد و بی حسی خواهد داشت و حتی ممکن است احساس کنید چیزی روی لب هایتان است. پس از مشاوره، پزشک شما قادر خواهد بود به شما نشان دهد که لب های شما در روزها و هفته ها بعد از درمان چه حسی خواهد داشت و انتظار چه چیزی را باید داشته باشید.

چه کسانی نباید برای این معالجه اقدام کنند؟


پرکننده های پوستی برای بیشتر افراد برای درمان چین و چروک های عمیق و افزایش حجم مناسب است.

پزشکان برای افراد باردار، شیرده یا افرادی که عوارض عفونت از خود نشان می دهند، از پرکننده های بهداشتی و آرایشی استفاده نمی کنند. متقاضیانی که اختلالات انتقال عصبی و عضلانی، گلوکوم و سایر شرایط پزشکی را دارند و یا داروهای خاصی مصرف می کنند نیز تحت این روش درمانی قرار نمی گیرند. پزشکان همچنین در مورد معالجه افرادی که شغل دندانپزشکی یا میکروبلیدینگ داشته و یا اگر در آینده بسیار نزدیک برنامه سفر دارند، احتیاط می کنند.

مقالات مرتبط

سوختگی: انواع، علائم و درمان آن

سوختگی نوعی زخم دردناک ناشی از آسیب حرارتی، الکتریکی، شیمیایی یا الکترومغناطیسی است. استعمال دخانیات و آتش علت اصلی آسیب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست